Saturday, October 8, 2011

Vibrant Vintage - siri 1


tadaaaa!! ini kad jemputan majlis pertunangan saya 01/10/11...saya buat dalam 9 keping sahaja..hanya untuk ibu bapa dan adik bradik kedua2 belah pihak..hehehe...saja2 buat bagi mengisi masa yang terlalu lapang masa bulan puasa hari tu...so..konsep 'e' day saya adalah 'vibrant vintage'...konsep yang saya reka sendiri...=D...alhamdulillah dan terima kasih kerana di beri ilham untuk buat konsep ni..=)

saya pilih konsep ni sebab saya sangat suka dengan benda2 yang nampak klasik...old skul..or sifat2 kekampungan...yang nampak unik, etnik, dan eklektik..ya!! itulah karakter design yang saya selalu terapkan dalam setiap rekaan kehidupan saya..bagi saya biar nampak typical..or biasa...yang penting meriah..dan memuaskan hati sendiri...=p...so kad ini saya buat sendiri..design, print, gunting dan lipat....dan saya combine kan dengan seekor burung origami...so design kad ni bleh la ditakrifkan sebagai 'fancy card with dove stopper'..kad and origami tu asing2..so if kalian dah ada kad...and nak tambah deko2 or detailing..boleh la copy this idea..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...